ågelsjön

Idag så har vi vart i väg tilll ågelsjön.
Det var jätte mysigt där och höstlöven har ju börjat komma.
Men eftersom det blåste massor så gick vi inte så långt.

Sen när vi kom tillbaks la vi upp en agilitybana.
Tessie körde järnet !
Hon brukar alltid va lite slö när vi kör hemma , men nu var det sån FART !

Snart ska vi äta sen så ska vi gå ut en sväng med min moster,kusin och sen deras hund ;)
Men först lägger jag in bilderna från ågelsjön:



Min kamera är lite konstig & vill inte ladda upp alla bilder jag tog, sen om jag väl har fått din dom så blir det bara ett kryss om jag lägger in dom här i bloggen.. Ska försöka fixa problemet men ni får stå upp med dom här bilderna så länge.

/sofia & Tessie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0