agility & kebab

Nu är det verkligen höst , kände i morse när jag gick till skolan och jag hade glömt vantar , det va jätte kallt om händerna !

Men i alla fall , i går var det agility.
Det gick suuper duper kanoon bra !
Hon va pigg , glad, lydig, allt i ett liksom !
När vi körde banor så sprang hon på en rätt så bra tid, tror jag ?
Men i alla fall hon va duktig ! ;)

Förresten , idag när vi skulle gå och handla kebabrulle så hade vi med oss Tessie.
När vi stog och vänta på att det skulle bli klart så sa han att jag skulle komma in.
Då fick vi en påse med kebab-kött som han sa va till hunden.;)
Så jag körde lite trick med Tessie utanför och dom stog och kolla i fönstrena , hehe , men såg hur dom liksom små log .
Men det är ju klart, vem blir inte charmad av min lilla Tessie ?! ;)

Nu är pappa ute i kylan och bygger för fullt på ett par hopphinder.
Så när dom är klara så ska det bli massor agility här hemma !
Snart när dom är i hop snickrade kommer vi till mitt uppdrag , målningen , jag ska få välja färg.. Vilken ska jag välja ?
Rosa kanske , nej jag vet inte det blir nog vit.

/Sofia & Tessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0