polis sm

Idag har jag varit på polis sm med min kompis Anna.
Det var jätte kul och kolla på alla duktiga skyddshundar.
Vi kollade ett tag .
Träffade många som jag kände där och många kursledare som jag har hade på lägret i sommras och på andra kuser och så.
Sen så var det freestyle uppvisning vilket var jätte kul och kolla på.
Det va en av dom som körde som vi hade som instruktör på lägret .
Det va 3 stycken som körde en tollare, chiuvava och så en vallhund kommer inte på namnet på rasen.
Alla 3 var jätte duktiga och jag fick lite "inspration" till nya tricks och så.

Nu tror jag att jag ska läsa i genom tidnigen vi fick , men jag ska nog sitta här ett litet tag först.

/Sofia & Tessie



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kul med Polis SM.. Nästa helg är det freestyle sm här då ska vi kolla :)

2009-09-20 @ 17:43:03
URL: http://siingha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0