Ny design

Ändrade design , passar inte så bra med sommar nu , har haft den ett tag och vill ha lite nytt, nästa årstid börjar ju närma sig !
Har uppdaterat ganska ofta nu , men det är för att jag vill att när man bläddrar ner så passar det inte så bra med vinter bilder !
Så försöker uppdatera ofta så att man sen mest ser sommar och snart höst bilder :)
Denna design har jag nu ett tag tror jag sen någon gång kanske jag ändrar, så fortsätt hålla utkik :)



Ha en forsatt bra dag / kväll !

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Bea och Vincent

Åh va fin hon är Tessie!

Låter jätte kul att ni har kommit igång med lite tävlande i agility!

Mamma och vincent ar gått en agility kurs, och jag tränar ganska mt på fritiden, men det tar ett tag till vi börjar tävla :P

Men jag tycker verkligen vi får höras och kanske ses nån gång, det vore kul att se syskonen leka :)

kramkram och lycka till med allt!

2010-09-08 @ 20:06:30
URL: http://vincent.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0