3 Juli-Smått & Gott

Det va ett tag sen sist , fy på mig !
Två-års bilderna som jag skrev om i förra inlägget har ju inte kommit en men det är för att jag har dom på en annnan kamera.
Men har tagit många andra fina sommar bilder i stället.

I våras gick ju jag och Tessie två agility kurser som båda va inriktade på tävling, det va jätte kul !
Så nu har vi varit i väg på lite små skoj/träningstävlingar.
Det kanske blir några fler nu i sommar också.

I dag har Tessie nästan varit ute hela dagen busat, gått långpromenader, tränat lite och busat ännu mer!
Så både jag och Tessie är trötta..
Nu kommer några bilder , så hörs vi nog snart.


Vackraste Tessie.

Tessie är trött..

Lite uppdatering bättre än ingen uppdatering alls !

/ Sofia & Tessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0