Lydnad

Idag har vi varit på bruksan och tränat lydnad i regnet !
Det gick väl ganska bra , snart är det ju tävling (träningstävling) eller vad man ska kalla det ..Så vi har tränat ganska mycket lydnad nu.

Derri var också så där med sin matte och husse. Derri är en jätte söt berner senner!

Jag tog inga kort för jag hade inte med mig kameran.

Skriver kanske mer sen efter den lilla tävlingen, vi får se !



Fick bli en bild på Tessie, som jag tror varit med här på bloggen förrut.

/ Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Ute & Derri

Hej!



Nu finns bilderna från idag på Derris hemsida.



Vi ses i morgon!



Ute & Derri

2010-10-25 @ 09:14:21
URL: http://www.swiss-secondo.com
Postat av: Alfons & Jag

Hej Sofia! Alfons och jag skulle bara säga lycka till imorgon på lydnadstävlingen:)

Ha det gott, hoppas vi ses på någon tävling snart (agility!)

MVH Alfons & Jag

2010-10-25 @ 20:43:27
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: Seija

Så modiga och duktiga.Du och Tessie var.

Kram Mamma

2010-10-26 @ 21:35:32
Postat av: Anneli

Hej på er!

Det var längesen vi hördes. Din sida är väldigt fin! Vi och Cimba mår bra. Nu går Jonas en utbildning i Västerås om dagarna så Cimba är oftast hos Rolands föräldrar då och de är ute och går jättemycket med Cimba så han är trött om kvällarna! Hoppas vi kan ses snart! Många hälsningar från Anneli

2010-10-29 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0