9 Augusti

Gjorde om designen igen.Vad tycks?
Lite färglatt sådär!
Tycker det är ganska kul att hålla på med design och sånt , så det kanske kommer ändras oftare nu?Sånt som märks..

Förövrig är det väl intget speciellt jag har att säga.Funderar på att åka en sväng till bruksan senare för att träna.Vi har kört lite freestyle hemma och så, det kommer nog inte bli någon kurs i freestyle i höst nu.Jag tycker att det är en sån sak som är toppen att träna hemma!Sen lär man sig inte så mycket på kurserna, tycker inte jag i alla fall.Så vill hellre gå någon annan rolig kurs :) Men vi får se ska i alla fall gå agility-lydnad-rally-freestyle , asså en blandningskurs.Låter toppen tycker jag!

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Jag gör också om hela tiden:) Synd att du inte vill gå freestyle kursen, den här terminen kommer det mer handla om nummer osv. Eftersom vi redan har lärt oss alla trix, sa Åsa i alla fall!

2011-08-09 @ 13:47:33
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0