Gårdagens agilitypass

Skrev nyss ett jätte långt och bra inlägg med jag råka trycka på nåt så att allt suddades ut!Gör ett nytt försök men om det blir så igen så vet jag inte vad jag gör..

I alla fall gårdagens pass gick super bra.Vi var bara fyra stycken så det flöt på bra och man hann köra ganska mycket, vilket jag tycker är bra.
Tessie skötte sig, men jag kände mig lite små snurrig..och klantig!Jag rev ett hinder innan Tessie ens hann hoppa över det,klant matte..Sen var det två hopphinder som stog nära varandra så skulle hunden hoppa över första sen göra en "studs" och hoppa över nästa direkt.Men Tessie tog det som ett lång hopp och flög över båda samtigt..Knashund ;)
Som ni kanske förstår så var det i alla fall mycket hopphinder igår!
Men ett trevligt och lyckat pass!

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Söt Tessie♥

2011-08-16 @ 11:32:20
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0