Jag tycker att...


...det här med tisdinställt är sjukt smart :)
För om man inte är hemma eller så någon dag så kan man sätta ett tidsinställt inlägg dagen innan så kommer det den dagen man är borta.Fattar ni? Smart va?

Men nu är läget såhär förstår ni,jag har ju skaffat ett fotoprogram.Som visligen inte var särskilt bra..Men man kan göra lite roliga saker i alla fall.Så fixade ordning några bilder för att kunna lägga upp dom här.Men då står det "webbsidan kan inte visas". Jag fattar inte,vilken hemsida?Ska lägga upp en bild, inte gå in på nån hemsida?Irriterrande..



Hihi några knasbilder kom in i inlägget också!Dom bilderna högst upp är det bara klicka på blir dom större!

/Sofia & Tessie



Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Det fungerar inte för mig heller, så du är inte ensam :)

2011-08-19 @ 15:01:13
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0