Lite av varje

Jo tänkte börja med och säga att det inte blivit så mycket gjort.Har stukat foten och ganska så rejält också..Var ju på utställningen idag men annars har jag inte gjort något speciellt.

Har i alla fall hunnit träna Tessie lite gran.Jag väntade ut ett trick , sen när hon gjorde det skulle jag klicka och belöna.Men lite svårt eftersom det var ett ganska komplicerat trick så svårt att vänta ut..Men sen kom jag på ett annat sätt man kunde göra.Ska träna på det lite fler gånger får ni resultatet sen, så ni ska få se oroa er inte ;)

Förövrigt känner jag mig lite sur över att vi inte har tävlat så mycke i år!Men har inte hunnit/kunnat..Det är ju lite tråkigt.Meeeen som tur är så är ju Tessie bara tre år en så länge.Och dom säger att en hunds bästa år(för träning,tävling osv) är 3-5 år!Så Tessie har ju presic börjat sina bästa år!Så vi hinner ju tävla :)

Vart lite om allt möjligt.

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Synd med foten:/

Fast det där med att hundens bästa år är vid 3-5 års ålder är inte helt sant, bara delvis;) De flesta är ju uppe i agilitytrean/hopptrean när deras hundar är runt 2-3 år. Om man sattsar såklart:) Så det är ju väldigt olika det där:)

Alfons bästa år är i alla fall nu, när han är 7 år♥



Ha det bäst!!!

/Alfons & Jag

2011-08-20 @ 21:13:00
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0