Ny kategori!

Alltid kul, eller hur?

Denna gång tänkte jag köra på en liten annan rolig sak, som inte alla andra kör med.
Det är i alla fall att jag tänkte skriva små roliga historier där hundar då är inblandade(är ju en hundblogg! ;)
Eller ja..Historierna behöver då inte alltid vara just roliga, men kanske konstiga,fantastiska,chokerande, otroliga..osv osv.
Sen kanske det inte är just historier..svårt och förklara, men ni märker förhoppningsvis.

Ni kanske undrar vart jag får tag på historierna.Jo det kan vara allt från, tidningar,datan, någon som berättat,tv:n osv.

Vad tycker ni om idén? :D
´
/Sofia & Tessie


Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Nu blir jag nyfiken, vadå för kategori? :)

2011-08-23 @ 20:42:27
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: sofia

det som jag skrev om ;)

2011-08-24 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0