100

100 inlägg

Nyss när jag gick in på bloggen för att kolla lite saker,märkte jag plötsligt att jag hade skrivit exakt hundra inlägg.Hade inte tänkt att göra något inlägg, men nu vart det ett.Här kommer lite blandade bilder från arkivet, har nog blivit ett par bilder på alla dessa hundra inlägg..


Den aldra första bilden som lades upp bland bild arkivet!Ni märker säkert att det var innan jag började med text"aussientessie.blogg.se" på bilderna.


Om man sedan bläddrar fram en sida så hittade jag denna.Text var det på den här, men väldigt liten text.
Fanns även mycket vinter bilder på den sidan, men kände för att välja ut dom sommrigaste bilderna per sida, när det ändå är sommar.

Ännu en sida fram hitta jag den charmiga bilden på Hamlet och Tessie! :)

Sist men inte minst en av dom senaste bilderna.

Förbered er på mer bilder i kommande inlägg, sommarbildbomb!

Titta vilket långt inlägg det kan bli trots att man inte tänkt skriva någonting alls

/Sofia & Tessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0