Blåbärs älskande hund!

Idag har Tessie mumsat blåbär i stora mängder!Jag också för den delen..Hehe.
Men Tessie fullkommligt älskar blåbär,fast hon tycker att man ska mata henne för om hon själv ska ta får hon med massa blad och sånt..Så hon kommer och snor ur min hand när jag plockar!Arg matte..,nejdå inte riktigt ;)
Tog en del bilder och sånt.Jag kollade på ett inlägg från förra året som jag hittade i arkivet, då var vi och plockade den 17 augusti, nu det drygt en månad tidigare!Blåbären kom tidigt i år..






Har fler bilder på lager men tar inte alla i samma inlägg..

Kan ju avslöja att jag ska börja på ett längre inlägg som kommer sparas i utkast,kanske men kan säga att det blir mer som en uppsats?Nej det lät som en tråkigt skolsak,ucsh!Vill inte tänka på skolan nu..Utan det är en annan sak,men det lär ni märka!

Så har verkligen inte idétorka i alla fall så det är ju positivt, så fortsätt kolla in här och bered er på mer inlägg!

I morgon ska vi tävla!

/Sofia & Tessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0