Bruksan :)

Idag har vi varit och tränat på bruksan med Alfons och Linn,trevligt trevlig :)
Vi körde bara agility, det är ju en tävling på Torsdag så det var ju lite träning inför den.
Men i alla fall det gick bra och båda hundarna var duktiga.
Skönt att det inte var allt för varmt utan att det kom svalkande vindar då och då,vilket gjorde att hundarna inte vart lika trötta.Vi gick även en sväng i skogen,funkar ju även att köra "skogsagility",hoppa över stockar osv.

Ni får stå ut med sådär halvdåliga mobilbilder!
Agilityn:


Paus på a:et för ett kort


Däck, full fokus på kameran(mobilen i detta fall) för en bra bild!


Inte alls särskilt bra bild.Jag tog den samtidigt som jag sprang..Men full fart in i tunneln i alla fall.

Skogen:

Som sagt inte så bra skärpa eller vad man säger,men somsagt mobilbild

Haha,avslutar med denna konstiga och väldigt dåliga och suddiga men ändå lite roliga bild på Tessie när hon hoppar över en stock.

Fick inga bra bilder på hundarna tillsammans :/
Men tror Linn tog lite bilder och tror säkert att hon kommer blogga också så kolla hennes blogg www.cockeralfons.blogg.se 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Sofia & Tessie


Kommentarer
Postat av: Linn & Alfons

Hej!

Vad snäll du är som länkar till våran blogg! jag ska genast göra ett bruksan inlägg jag med;)

Ses på Torsdag, kramar ♥

/Alfons & Jag

2011-07-12 @ 18:26:58
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0