Solen skiner



Ibland är det riktigt svårt att komma på en rubrik.Satt och funderade ett tag,men solen skiner ju så rubriken passar rätt så bra.Passa på och njut nu innan regnet kommer!

Tänkte bara ta en liten uppdatering.Har väl inte hänt så mycket speciellt.Har tränat lite då och då.Häromdagen satt det klockrena slalomet!Det var när vi tränade lite hemma.Jag vart typ helt chokade,hon tog slalomet som aldrig förr, hon bara sprang det helt klockrent och snabbt. Svårt att göra om det skulle jag tro, vet inte om jag vågar, för då kanske det blir fel igen ;) Men lite fel lär man sig ju av, men fel menar jag att hon hoppar över en pinne eller så. Men somsagt klockrent!Duktig hund,stolt matte :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.Jag som skrev att jag hade sååå måånga idéer vilket jag i och försig har.Men dom ligger på utkast och är inte redo att läggas in riktigt än.Så ni får vänta och se,spännande? ;)
Men tills dess får ju inte bloggen var tråkig!Nej nej, får komma på någon nödlösning!

Men njut av solen(om den nu skiner hos er) så hörs vi!

/Sofia & Tessie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0