Söndag

Hola amigos!

Spanska där uppe för er som inte visste det;)
Skulle ju åkt på tävling idag,men det är så mycket annat nu så det vart inte så.Sen åker jag heller på kvällstävlingar eftersom jag är rätt så morgon trött.Liksom tävlingen började klockan nio, sen tar det ca.en halvtimme att åka dit så..Så halv nio skulle vi behövt åkt.
Lycka till till Linn och Alfons som orkade ta sig upp och åkte dit!;)

Men vi får hitta på något annat.Tessie ska bla.få träffa sin kompis Morris som det var ett tag sen hon såg.Så  det blir att gå en sväng med dom.Trevligt :)

Om ni inte redan visste det håller jag på och "kämpar" mot ett mål som jag har med bloggen.Att komma upp till ett visst antal inlägg innan året är slut..Eller kanske innan sommaren är slut?



/Sofia & Tessie


Kommentarer
Postat av: vanessa

tack snälla söta du! vi saknar er också, fina tessie! vi måste verkligen ses snart <3 vi bestämmer i sommar okej?!

2011-05-29 @ 22:32:41
URL: http://schey.wordpress.com
Postat av: CockerAlfons

Tack så mycket Sofii♥ Hoppas du hade en bra söndag. Ses ikväll <3

2011-05-30 @ 14:37:26
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0