Ett tag sen

Har inte bloggat på hundra år känns det som!Fast det var ju inte länge sen..Men kände att det var dags för ett inlägg!Hoppas allt är bra med er :)Sen sist jag skrev har det väl hänt lite allt möjligt..Kommer inte ihåg exakt allt.Men vi har i alla fall varit på kurs.Då vi körde både lite agility och rallylydnad.Tessie var taggad på båda när vi väl körde.Men sen när man väntar(vilket man får göra rätt mycket) har hon svårt att varva ner.Hon vill gärna göra något hela tiden.Men det är sånt man kan träna på. Men som sagt när vi väl körde skötte hon sig.Det är väl inte speciellt att skriva om kursen förrutom det jag skrev nu.

Jag har inte tagit så mycket bilder på sistonde,har knappt plockat fram kameran alls faktiskt.Men ska försöka ta lite mer fina höstbilder.Vet ett perfekt tillfälle då kan jag säkert kan knäppa några fina bilder, eller va tror du Linn?;) Mer om det får ni veta när vi väl är där, en dag i taget ;)



En bild ur arkivet!

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: Alfons & Jag

Haha jaa jag ska i alla fall knäppa en och annan bild på både dig och tessie! ;)



Det där med att tessie har svårt att varava ner och inte skälla osv, det är ju tyvärr väldigt svårt att träna bort :/ Jag försöker med Alfons men det går sådär, vill dom köra så vill dom ju det:)



Ha det bäst!

*/Alonfs & Jag*

2011-09-30 @ 21:24:50
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: Alfons & Jag

Sv: Ja men precis! Man kan ju inte förvänta sig att hundarna ska vara knäpptysta hela tiden, det går ju inte med agilityhundar som är taggade!



Jag håller med om väntetiden, det tar alldeles för lång tid mellan varven, då borde man få köra agility eller lydnad eller något annat!



/alfons & jag

2011-10-01 @ 09:37:00
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: Alfons & Jag

Sv: Ja precis! Det är ju jätte svårt att få en taggad hund tyst, speciellt mellan varven! Och ännu mer speciellt när man kör, men det tycker jag inte ens att man ska träna bort. För då kan man ju istället sakta ner farten, när hunden inte får skälla.



Sen håller jag också med dig om att det blir lång väntan, man borde få köra agility på någon annan bana eller nått!



Förresten, vad ska man ta för en väska till imorgon? Eftersom vi ska gå dit.... =/



/Alfons & Jag

2011-10-01 @ 09:54:30
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: CockerAlfons

Kul att dom har samma täcke!

Skulle behöva prata med dig, om du kan träffas på bruksan nu när vi är lediga!

Hör av dig;)



2011-10-30 @ 16:42:45
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0