Sammanfattning

Nu har jag inte skrivit på ett tag.Men ibland blir det så, så nu tänkte jag ta och sammanfatta det mesta i ett inlägg om va vi har gjort under tiden vi inte har bloggat!Tänker ju inte skriva exakt allt men lite smått ;)

Måndagskursen:Idag är det måndag men har ju inte hunnit skriva om förra måndagskursen!Som gick strålande galant!Var super duper nöjd över henne.Vi körde ju rallylydnad och hon visade verkligen att hon kunde.Vår ledare sa att det till och med var på tävlingsnivå!Wow, lite kul och höra :) Så det kanske är något vi ska satsa mer på?Asså rallylydnad.Vi körde även några små banor agility, vilket också gick bra och hon var peppad.Riktigt bra pass med andra ord :)

Övrig träning:För vi har faktiskt tränat en hel del i övrigt.Bla.kört igenom hela lydnadsklass ett.Vilket gick bra, förrut om platsen som hon gör när hon vill ;) Jag tror hon undrar varför hon ska ligga och glo i hela tvåååå lååånga minuter!För dom minutrerna blir faktiskt riktigt långa.Sen har vi även tränat lite små saker i tvåans klass.Bla. tvåans hopp,fjärrdirrigering osv. Tyckter faktiskt hon börjar bli så bra på klass ett att jag börjar komma in lite på klass två.

Ja det var väl en liten del av va vi gjort.Annars har Tessie fått gå långa promenader och fått springa lös och leva som en hund ska leva :)
Idag är det måndagskurs igen, mår inte helt 100..Någon influensa som går nu,förkylning,feber osv.Tråkigt för vill inte missa kursen men vi får se om jag orkar.

/Sofia & Tessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0