Besök

Först och främst vill jag bara be om ursäkt för min dåliga bloggning, men min data(eller sladden..) krånglar, så om jag ska få tag i en data måste jag låna någon annans :)
Men nu har jag i alla fall en och tänkte berätta lite om gårdagen.

Vi besök av Alfons och hans matte! Det var trevligt, vi körde lite agility, fotade, gjorde pannkakor, åt glass, tog ut min kanin, spelade spel osv. 
Vi tog en hel del bilder! Bilderna är tagna antingen av mig eller av Linn så ni vet det (www.cockeralfons.blogg.se) där har ni en länk till hennes blogg som tack ;)



Vi börjar med en bild på Affe som njuter av livet! ;)



Men han latade sig inte bara utan körde hårt i slalomet!







Tessie som också körde lite slalom.



Affe hoppar.



Det är inte tillåtet att kopiera bilderna utan att fått lov om det!


Så, det tog vääldigt lång tid att ladda upp bilderna på bloggen? Så tog inte exakt alla. Men där har ni några i alla fall. Mest på Affe, men Tessie får ju vara med annars på bloggen så ;)

Hade bra!

/Sofia och Tessie



Kommentarer
Postat av: CockerAlfons

Vi hade jätte roligt hos er! Tessie är verkligen supersnabb i slalom nu! Och otroligt fina bilder tog du på min lille kille! (Han kan vara ganska besvärlig att fota ibland) ;)



/Alfons & Jag

2012-07-19 @ 20:00:34
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0