Fredag!

Nu är det äntligen fredag! Man uppskattar det mycket mer efter en lång skolvecka än vad man annars brukar göra.

Helgens planer är lite blandade, agility står i alla fall med på listan. Så det ska bli trevligt, blir ju lite mindre agility under vinterhalvåret än vad det blir under våren, sommaren och hösten. Men några gånger har det blivit i alla fall, nu i vår och sommar blir det fullt ös har jag bestämt!

Jag vet att jag skrev något om att jag skulle fixa en ny design , men har inte blivit av. Men håll ut, någon gång så kommer det!



Avslutar inlägget med en bild som jag hittade i arkivet, som bilden "lyder" så får ni ha en trevlig helg!

/Sofia & Tessie

Kommentarer
Postat av: CockerAlfons

Trevlig helg till er med!

2012-03-02 @ 20:01:35
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0